عصر بازار

ارزش بیت کوین ۶ درصد کاهش یافت

عصر اعتبار- ارزش بیت کوین به دلیل نزدیک شدن آخرین فرصت برای پر کردن فرم مالیات مرتبط با بیت کوین در آمریکا ظرف ۲ ساعت با بیش از ۶ درصد کاهش به کمتر از ۷ هزار دلار سقوط کرد.

ارزش بیت کوین ۶ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، قیمت هر واحد بیت کوین در روز گذشته در ظرف 2 ساعت با بیش از 6 درصد کاهش به کمتر از 7 هزار دلار رسید.

    از جمله دلایل آن به نزدیک شدن آخرین فرصت برای پر کردن فرم مالیاتی بیت کوین در آمریکا است. در همین حال هر واحد بیت کوین در ساعت 3:49 دقیقه بعداز ظهر روز دوشنبه به وقت واشنگتن به 6 هزار و 646 دلار و 7 سنت کاهش پیدا کرد؛ ضمن اینکه ارزش بیت کوین در طول یک ماه گذشته بیش از 27 درصد روند نزولی به خود گرفته است.

    به گفته تحلیل گران بازار ارز دیجیتال علت اصلی کاهش قیمت بیت کوین در ماه جاری میلادی به فروش بیت کوین که مرتبط با مالیات است داده می شود؛ ضمن اینکه برآورد می شود خانوارهای آمریکایی در حدود 25 میلیارد دلار برای دارایی ارزهای رمزنگار خود باید پرداخت کنند.

    بر پایه این گزارش آخرین فرصت تکمیل فرم مالیات مرتبط با بیت کوین در آمریکا هفدهم ماه جاری میلادی است و اکنون سرمایه گذاران در حال فروش بیت کوین خود هستند.

    قیمت بیت کوین در سال جاری میلادی 52 درصد از ارزش خود را تا کنون در مقایسه با ماه دسامبر سال 2017 میلادی که رقم نزدیک به 20 هزار دلار برای آن ثبت شده بود را از دست داده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی