عصر بازار

حضور فعال سازمان مدیریت صنعتی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

عصر اعتبار- یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۸) به عنوان بزرگترین عرصه گردهم آیی صنعت مالی در خاورمیانه از ۲۷ الی ۳۰ فروردین ماه ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

حضور فعال سازمان مدیریت صنعتی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایدرونیوز ، در این نمایشگاه سازمان مدیریت صنعتی، جدیدترین محصولات و خدمات مشاوره ای و آموزشی خود را در حوزه بورس، بانک و بیمه در سالن 40 طبقه دوم غرفه 11 ارائه می کند.

    در این نمایشگاه که فرصت مناسبی بمنظور معرفی نظام بازار مالی کشور به آحاد جامعه است، آخرین دستاوردها و اطلاعات صنایع و اصناف و همچنین بازارهای پول و سرمایه در اختیار متخصصان و عموم علاقمندان قرار می گیرد.

    “فرهنگ سازی عمومی”، “فراهم کردن زمینه همکاری و تعامل فعالین بازار پول و سرمایه کشور” و همچنین “افزایش مناسبات اقتصادی در قالب شبکه های ارتباطی” از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
    فاینکس یازدهم محلی برای ارایه توانمندی ها و دستاوردهای سال های اخیر و همچنین معرفی ظرفیت های صنعت مالی ایران به مخاطبین داخلی و خارجی و باز تعریف ” نقش بازار سرمایه در اقتصاد ملی کشور ” است.
    سازمان مدیریت صنعتی در ایام برگزاری نمایشگاه مذکور از ساعت 10 الی 18 در سالن 40 طبقه دوم غرفه 11 پذیرای عموم علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی