عصر بازار

دستگیری سارقان طلا دراصفهان

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سارقانی که ۲ کیلو طلا را از یک طلافروش سرقت کرده و قصد فرار داشتند خبر داد.

دستگیری سارقان طلا دراصفهان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با یکی از کلانتری‌های شهر اصفهان مبنی بر این‌که دو سارق با سلاح سرد در حال سرقت مقداری طلا از یک طلافروش و ضرب و شتم او هستند، مأموران در کمتر از 5 دقیقه در محل حاضر شدند.

    وی افزود: این دو سارق با برهم زدن تعادل موتورسیکلت این فروشنده طلا قصد سرقت 2 کیلو طلای انتقالی را داشتند که با حضور مأموران و تماس به موقع شهروندان که سهم خود را در امنیت به خوبی ایفا کرده‌اند این سرقت نافرجام ماند.

    فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: موتورسواران به محض رویت گشت انتظامی قصد فرار داشتند که مأموران وارد عمل شده و هر دو نفر آن‌ها را دستگیر کردند.

    وی ضمن تقدیر از تماس به موقع شهروندان با کلانتری محل گفت: ارتباط مردم با پلیس و مشارکت در ارسال اخبار مهم و به موقع در کشف جرائم بسیار مهم و ضروری است و دارای رابطه مستقیم است.

    یاردوستی در پایان با بیان این‌که علی‌رغم تأکیدات مکرر و توصیه‌های پلیس و هشدارهای انتظامی فروشندگان طلا باید در حمل این فلز دقت و احتیاط بیشتری کنند، خاطرنشان کرد: برخی از سارقان دارای رده سنی پایینی هستند که باید والدین نظارت بیشتری در رفتار آنان داشته باشند تا میزان وقوع جرائم تا حد چشمگیری کاهش یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی