عصر بازار

همه هزینه های زاکربرگ با فیسبوک است؛

۷.۳ میلیون دلار برای تامین امنیت زاکربرگ

عصر اعتبار- شرکت فیسبوک سال گذشته برای تامین امنیت زاکربرگ بالغ بر ۷.۳ میلیون دلار هزینه کرده است. بخش بزرگی از این هزینه ها به تور بزرگ زاکربرگ در سراسر ایالات متحده مرتبط است.

۷.۳ میلیون دلار برای تامین امنیت زاکربرگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از انتخاب، هزینه های امنیتی مارک زاکربرگ در سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.طبیعی است که هنگامی که شما بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان را مدیریت می کنید، امنیت یک اولویت بزرگ برای شما  است.

    فیس بوک روز جمعه اعلام کرد که در سال گذشته بیش از 7.3 میلیون دلار برای امنیت شخصی مدیر عامل شرکت صرف کرده است. این میزان تقریبا 50 درصد از سال 2013 میلادی که  به مبلغ 4.8 میلیون دلار خلاصه می شد بیشتر است. 

    افزون بر این ها،این شرکت گفت که بیش از 1.5 میلیون دلار هزینه های مصرف شده به  هواپیمای خصوصی زاکربرگ مرتبط است که طی سال گذشته به میزان 870 هزار  دلار  را به خود اختصاص داده است . این هزینه ها شامل پرداخت به شرکت چارتر مانند هزینه مسافر، سوخت، خدمه و هزینه های غذا نیز می شود.

    زاکربرگ در سال گذشته، سعی کرد تا به هر ایالت آمریکا که تا پیش از آن سفر نکرده، بازدید کند. وی در مجموع 30 سفر ترتیب داد. این سفرها  یکی از چالش های شخصی سالانه زاکربرگ بود. در سال های گذشته، او قول داده بود تا ماندارین را یاد بگیرد، یک دستیار دیجیتال مصنوعی هوشمند برای خانه اش بسازد و تنها گوشتی را بخورد که شخصا توسط خودش شکار شده باشد.

    سخنگوی فیسبوک در خصوص اهمیت امنیت زاکربرگ گفت ؛  "هیئت مدیره فیس بوک معتقد است که این سرمایه گذاری در امنیت شخصی مارک کاملا توجیه شده است.او در راس موفقیت آینده فیس بوک قرار دارد و به عنوان بنیانگذار و مدیرعامل این شرکت دارای مشخصات عمومی بالاتری نسبت به دیگران است."

    . زاکربرگ دارای 401.5 میلیون سهام فیس بوک است که در حال حاضر ارزشی بالغ بر 6.6 میلیارد دلار دارد. طبق گفته فوربس، او در واقع پنجمین شخص ثروتمند جهان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی