عصر بازار

دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی:

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و فریلنسرها بزودی بیمه می‌شوند

عصر اعتبار- دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی از اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و فریلنسرها خبر داد.

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و فریلنسرها بزودی بیمه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، رضا الفت نسب درباره وضعیت بیمه برای استارت آپ‌ها گفت: اتحادیه کسب و کارهای مجازی با حمایت اتاق اصناف ایران با سازمان بیمه تامین اجتماعی در زمینه بیمه افراد فریلنسر و دورکار به توافق رسیده است تا فرآیند خود بیمه‌ای برای این قشر از فعالان حوزه فضای مجازی انجام شود.

    سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی ادامه داد: افرادی که به صورت فریلنسر و دورکار در فضای مجازی فعالیت دارند از جمله رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و شاغلان دورکار می‌توانند از اواخر فروردین ماه از بیمه تامین اجتماعی با شرایط ویژه استفاده کنند.

    وی با بیان این که بیمه بزرگترین مشکل سد راه شرکت‌های استارت آپی است، اظهار داشت: آیین نامه بیمه برای استارت آپ‌ها ایجاد شده است و با رییس کل بیمه مرکزی در زمینه رفع مشکل بیمه به عنوان بزرگترین مشکل استارت آپ‌ها در کشور توافقاتی حاصل شده است و این امید وجود دارد تا مشکل بیمه با پیگیری مجموعه دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به زودی رفع شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی