عصر بازار

مدیرعامل بانک سامان خبر داد:

عرضه حواله های ارز مسافرتی در تمامی شعب بانک سامان

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک سامان گفت: مسافران می توانند در تمامی شعب این بانک با به همراه داشتن مدارکی که از طرف بانک مرکزی برای مسافرت های خارجی تعیین شده است اقدام به تهیه حواله ارزی کنند.

عرضه حواله های ارز مسافرتی در تمامی شعب بانک سامان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صدا و سیما، احمدطاهری بهبهانی ضمن اعلام آمادگی بانک سامان برای اجرای دستورالعمل جدید بانک مرکزی درباره نحوه تامین ارز مسافرتی گفت: سازوکار دریافت وجوه ریالی ارز و تحویل حواله ارزی به مسافر از لحظه ای که دستورالعمل جدید بانک مرکزی به بانک های عامل ابلاغ شد، در بانک سامان راه اندازی شده است.

    وی گفت: البته به دلیل اینکه این بانک سابق براین هم با همین سازوکار حواله و ارز در اختیار مسافران قرار می داد، راه اندازی دوباره آن کار زیاد مشکلی نبود و به سرعت در تمامی شعب ما این امکان به وجود آمد که مردم بتوانند در هر نقطه ای از ایران با مراجعه به شعب این بانک اقدام به دریافت ارز مسافرتی کنند.
    وی افزود: براساس دستورالعمل بانک مرکزی مسافران کشورهای خارجی با در دست داشتن اصل بلیت هواپیما ، گذرنامه ، عوارض خروج از کشور و کارت ملی می توانند به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کرده و بعد از گرفتن حواله در فرودگاه های بین المللی کشور ارز خود را از باجه های این بانک دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی