عصر بازار

با اعلام بورس کالا صورت می‌گیرد

افزایش وجه تضمین اضافی در بازار آتی سکه

وجه تضمین ۵.۴ میلیون تومان شد

عصر اعتبار- پس از جلسه معاملاتی امروز چهارشنبه مبلغ وجه تضمین برابر با یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان وجه تضمین اولیه به همراه وجه تضمین اضافی سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در مجموع مبلغ ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین می‌شود.

افزایش وجه تضمین اضافی در بازار آتی سکه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مطابق با بند 42 ماده یک دستور العمل اجرایی معاملات قراردادهای آتی، مشتریان دارای موقعیت تعهدی باز در قرارداد های آتی موظفند تا پایان جلسه معاملاتی روز چهارشنبه 29 فروردین ماه 97 مبلغ یک میلیون تومان به ازای هر قرارداد آتی را به عنوان وجه تضمین اضافی علاوه بر مقادیر فعلی وجوه تضمین در حساب عملیاتی خود تامین نمایند.

    پس از پایان جلسه معاملاتی امروز چهارشنبه 29 فروردین 97،مبلغ وجه تضمین برابر با یک میلیون و 900 هزار تومان وجه تضمین اولیه به همراه وجه تضمین اضافی سه میلیون و 500 هزار تومان در مجموع مبلغ 5 میلیون و 400 هزار تومان تعیین می‌شود.

    به گزارش فارس، برخی کارشناسان معتقدند، افزایش وجه تضمین اضافی و کاهش اهرم بازار از جذابیت بازار آتی برای معامله گرانی که این روزها بدون اعتنا به تعیین نرخ 4200 تومانی برای دلار موقعیت‌های بالاتری را رصد می کردند، خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی