عصر بازار

رئیس ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:

افزایش ۳ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در نهاوند

عصر اعتبار- نهاوند- رئیس ورزش و جوانان نهاوند از افزایش ۳ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج طی سال گذشته در نهاوند خبر داد.

افزایش ۳ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در نهاوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محرم روزبه ظهر چهارشنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند، گفت: شهرستان نهاوند طی سال گذشته در حوزه سمن‌ها توانست مجوز سه سمن را اخذ کند و پیگیری دریافت 7 مجوز دیگر نیز در دست اقدام قرار داده است.

    وی بابیان اینکه مشکل بیکاری در شهرستان نهاوند قابل‌توجه است، عنوان کرد: متأسفانه تعداد سمن‌های کارآفرین در شهرستان نهاوند نسبت به سایر سمن‌هایی که اخذ مجوز کرده یا در حال اخذ هستند کمرنگ است.

    رئیس ورزش و جوانان نهاوند در ادامه با اشاره به عملکرد سال گذشته این اداره در حوزه‌های ورزش و جوان، گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 1395 شاهد 3 در صد افزایش اعطای تسهیلات بوده‌ایم.

    وی افزود: طی سال گذشته ورزشکاران شهرستان نهاوند در رشته‌های مختلف بیش از 493 مدال رنگارنگ کسب کردند که با توجه به امکانات موجود در شهرستان آمار بسیار قابل‌توجهی است.

    روزبه به برگزاری مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری در نهاوند برای اولین بار اشاره کرد و گفت: امیدواریم ورزش و جوانان نهاوند در سال جاری نیز به یاری جوانان مستعد بتوانند لوحی زرین بر افتخارات این شهر بیفزاید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی