عصر بازار

طی سال‌های اخیر؛

۱۱ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

عصر اعتبار- قم - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت تدبیر و امید ۱۱ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.

۱۱ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، علی ربیعی قبل از ظهر پنج‌شنبه در دیدار با آیت الله العظمی علوی گرگانی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بزرگترین وزارتخانه اجتماعی کشور است که همه ایرانی‌ها با این وزارتخانه در ارتباط هستند.

    وی در ادامه بیان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم تلاش کردیم در کنار مردم باشیم و از آنجا که زندگی سختی داشتم درد مردم را می‌فهمم و با مشکلات کار و کارگر آشنا هستیم و در این مسیر خود را خدمتگذار می‌دانم.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به اینکه تحریم بر کشور اثر گذاشته است و تلاش کردیم رکود بر بیکاری اثر نگذارد بیان کرد: امسال بیش از 700 هزار دفترچه بیمه تأمین اجتماعی سال اولی صادر شده است و تلاش داریم تا طرفیت‌های خالی در حوزه خدمات پر شود.

    وی با اشاره به اینکه دولت در عرصه اشتغال موفق عمل کرده و در دوره ما از جنگ و ستیز کارگر و کارفرمایی کاسته شده است، افزود: در زمان ابتدای دوره وزارت من 67 درصد قدرت خرید بازنشستگان پایین آمده بود که امروز این رقم کم شده است و تلاش کردیم فاصله بین تورم  و حقوق کارگری و بازنشستگی کم شود.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امسال 400 میلیارد تومان برای مسائل رفاهی و مسکن بازنشستگان قرار می‌دهیم، ادامه داد: در دولت دوازدهم 3/4 درصد دریافتی  خانواده‌های تحت پوشش افزایش یافته است و 11 میلیون نفر در دولت تدبیر و امید بیمه سلامت شدند و امسال به دنبال باز کردن گره‌های کوچک در این زمینه هستیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی