عصر بازار

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر خبر داد:

پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از امکان پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزیی روستایی و با مشارکت بنیاد برکت خبر داد.

پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صداوسیما، مرتضی اکبری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه به طرح های اشتغالزایی اجتماع محور با اعلام این خبر افزود: در اجرای سیاست هیئت مدیره بانک مبنی بر هدایت عمده تسهیلات به حوزه اشتغال و با هدف رفع رکود و بیکاری در اقتصاد کشور، در مذاکراتی با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ظرف 2 هفته، برای اعطای تهسیلات اشتغالزایی روستایی به تفاهم رسیدیم و امیدواریم بزودی روند پرداخت عملیاتی شود.

    وی ادامه داد: در این تفاهم هزار و پانصد میلیارد ریال وام با نرخ کارمزد 3 تا 4 درصد و در دوره های بازگشت 48 تا 60 ماهه به روستاییان پرداخت خواهد شد.
    مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: سال گذشته با اعطای 752 هزار فقره تسهیلات، حدود 8 هزار و دویست میلیارد تومان تخصیص یافت که 55 درصد آن مربوط به حوزه اشتغال بود.
    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران بنا بر ماهیت کاری خود در حوزه های معیشت، درمان، ازدواج و اشتغال تسهیلات کم بهره با نرخ کارمزد 3 تا 4 درصد به افراد کم بضاعت و کمتر برخوردار اعطا می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی