عصر بازار

معاون وزیر کار:

مشکلات صنعت و جامعه کارگری و اقتصادی کشور حل نشدنی نیست

عصر اعتبار- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید دعواهای سیاسی را در کشور کنار بگذاریم گفت: ایران کشوری نیست که نتوانیم با چالش ها و ابرچالش های آن مقابله کنیم و به طور قطع مشکلات موجود توسط فرهیختگان، نخبگان و منابع گسترده قابل حل شدن است.

مشکلات صنعت و جامعه کارگری و اقتصادی کشور حل نشدنی نیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سید حمید کلانتری  در بیست و نمین جشنواره امتنان از کارگران استان اصفهان، با بیان اینکه همه برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید تلاش کنیم، اظهار کرد: ایران کشوری نیست که نتوانیم با چالش ها و ابرچالش های آن مقابله کنیم و به طور قطع مشکلات موجود توسط فرهیختگان، نخبگان و منابع گسترده قابل حل شدن است.

    وی با تاکید بر اینکه در برابر مشکلات موجود باید رفیق باشیم و گله گذاری‌ها را کم کنیم، تصریح کرد: به طور قطع مشکلات صنعت و جامعه کارگری و اقتصادی کشور حل نشدنی نیست.

    معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه استان اصفهان چشم و چراغ کشور است، تصریح کرد: این استان دارای پتانسیل های بسیار، افراد فرهیخته و ثروتمند است در این فضا اصفهان نه تنها نباید مشکلی داشته باشد بلکه باید دست استان های دیگر را بگیرد.

    وی با پیشنهاد اینکه اصفهان با پتانسیل های موجود خود باید معین چند استان دیگر باشد، گفت: همه باید دعوای سیاسی را کنار بگذاریم و در راستای پیشرفت اقتصاد کشور حرکت کنیم.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه مهمترین مولفه تولید، نیروی انسانی است، اظهار کرد: هر چند که شاهد رشد تکنولوژی و ربات های کارگر هستیم، اما هنوز نقش نیروی کار پررنگ است.

    محسن نیرومند با بیان اینکه ما در بخش تامین منابع کمبودی نداریم، افزود: در این فضا ما ٢ هزار میلیارد تومان منابع مالی برای ایجاد اشتغال هزینه کرده ایم.

    وی تصریح کرد: مشکل امروز ما نیروی انسانی کارآمد، نخبه و خلاق است و در این راستا برای ایجاد خلاقیت و نوآوری این جشنواره برگزار می شود و امسال نیز بیست و نهمین سال برگزاری جشنواره امتنان از کارگران استان در راستای بهبود تولید و کاهش خروج نرخ ارز از کشور برگزار می شود.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به ثبت نام ٣٦٦٥ نفر در سامانه شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: با بررسی های صورت گرفته هشت نفر به عنوان کارگر نمونه و سه گروه کار نمونه نیز در استان انتخاب شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی