عصر بازار

نماینده بخش خصوصی داغستان:

داغستان از تجارت با ایران استقبال می کند

عصر اعتبار- نماینده تام الاختیار بخش خصوصی داغستان از این جمهوری به عنوان دروازه ورود به بازار های روسیه نام برد و گفت: از تجارت با جمهوری اسلامی ایران استقبال می کنیم.

داغستان از تجارت با ایران استقبال می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، امین علیف که به استان البرز سفر کرده است، در بازدید از نمایشگاه توانمندی های تولیدکنندگان استان البرز در اتاق بازرگانی استان، گفت: فرودگاه بین المللی داغستان از هرلحاظ برای پذیرش هواپیماهای باری و مسافری ایران آمادگی دارد.

    وی افزود: هم اکنون در حال مذاکره با شرکت های هواپیمایی در ایران هستیم تا پروازهای تهران به مقصد فرودگاه بین الملی داغستان به نحو مطلوب برقرار شود.
    علیف به تجار ایرانی پیشنهاد کرد با سفر به جمهوری داغستان با توانمندی های تجاری این جمهوری آشنا شوند.
    نماینده بخش خصوصی داغستان همچنین گفت: دولت داغستان از مشارکت تجاری با ایران استقبال می کند و برای ایجاد شرکت های مشترک بین ایران و داغستان و ارایه امتیارات و تسهیلات لازم به تجار ایرانی آمادگی دارد.
    وی افزود: ما علاقمند هستیم که تولیدکنندگان ایران بخشی ازمحصولات خود را در جمهوری داغستان تولید کنند و در این زمینه کشور داغستان امتیازات و تسهیلات لازم از نظر امور گمرکی، صادرات و حمل و نقل را برای فعالان اقتصادی ایران در نظر خواهد گرفت.
    نماینده تام الاختیار جمهوری داغستان در سفارت روسیه در ایران گفت که این کشور خواستار گسترش روابط تجاری و اقتصادی با استان البرز است.
    امین علیف در جریان بازدید از نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صنعتی مستقر در اتاق بازرگانی البرز اظهار کرد : برپایی این نمایشگاه ابتکار جالبی است که ما این ایده را در کشورمان برای بازدید هیات های تجاری دیگر کشورها اجرا خواهیم کرد.
    وی از استان البرز به عنوان یک استان توانمند صنعتی نام برد و گفت: من به عنوان نماینده دولت داغستان از نظر امور تجاری و حقوقی و ارایه تسهیلات درجهت توسعه روابط تجاری با استان البرز بستر را فراهم خواهم کرد و برای این هدف زمینه های همکاری های تجاری دوطرف را مهیا می سازیم.
    داغستان یکی از 23 جمهوری خودمختار فدراسیون روسیه است که در سواحل غربی دریای خزر و در بخش شرقی ناحیه قفقاز واقع شده است.
    مرکز و بزرگترین شهر این جمهوری 'مَخاچ‌ کالا' نام دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی