عصر بازار

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون:

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر از وظایف اصلی بانک توسعه تعاون است

عصر اعتبار- نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر یکی از وظایف اصلی بانک توسعه تعاون می‌باشد.

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر از وظایف اصلی بانک توسعه تعاون است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک در جلسه بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در طرح‌های پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر در استان چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت تسهیلات طرح‌های فوق یکی از وظایف اصلی بانک توسعه تعاون می‌باشد که مورد تأکید مدیرعامل و مقام عالی وزارت می‌باشد.

    وی در ادامه از کلیه روسای شعب و مسئولین اعتبارات استان خواست که با دقت نظر، توجه ویژه و تلاش مضاعف در اسرع وقت طرح‌های معرفی‌شده را بازدید، بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

    نجفی همچنین با اشاره به آمار بیکاری استان خاطرنشان کرد: انشاءالله بتوان در راستای رفع این مشکل قدم‌های بزرگی برداشت.

    در ادامه فرزین معتمد مشاور مدیرعامل و رئیس کارگروه طرح‌های اشتغال فراگیر و روستایی در بانک توسعه تعاون نیز با اشاره به اهمیت اجرای سریع، به‌موقع و دقیق این طرح‌ها اهمیت آن‌ها را در راستای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال تشریح نمود.

    در پایان خداکرم پور مدیر شعب استان نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور عضو هیئت‌مدیره و مدیران ستادی در این استان گفت: کلیه کارکنان استان با تمام توان جهت اجرای طرح‌های ذکرشده حاضر هستند و ان‌شاءالله در آینده خبرهای خوشحال‌کننده از ایجاد اشتغال در استان به گوش خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی