عصر بازار

معاون اشتغال کمیته امداد خبر داد:

اجرای ۱.۵ میلیون طرح اقتصادی در ۳۰ سال اخیر با تسهیلات بانکی

عصر اعتبار- معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی گفت: از اوایل دهه هفتاد تاکنون، کمیته امداد بر اساس تسهیلات شبکه بانکی، ۱.۵ میلیون طرح اقتصادی خرد و حدود ۷۵۰ هزار طرح با تسهیلات مستقیم شبکه بانکی اجرا کرده است.

اجرای ۱.۵ میلیون طرح اقتصادی در ۳۰ سال اخیر با تسهیلات بانکی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، حجت اله عبدالملکی معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی بانک‌ها با تاکید بر حمایت بانک‌ها از کمیته امداد اظهار داشت: شبکه بانکی در مسئله فقر زدایی نقش موثری ایفا کرده است.

    وی افزود: از اوایل دهه هفتاد تاکنون، کمیته امداد بر اساس تسهیلات شبکه بانکی، 1.5 میلیون طرح اقتصادی خرد و حدود 750 هزار طرح با تسهیلات مستقیم شبکه بانکی را اجرایی کرده است.

    معاون اشتغال کمیته امداد تصریح کرد: از سال90 تاکنون حدود 7500 میلیارد تومان شبکه بانکی به مددجویان تسهیلات اشتغال اعطا کرده که این امر منجر به صرفه جویی سالانه 1000 میلیارد تومان در هزینه‌های کمیته شده است.

    وی با بیان اینکه باید نقش مسئولیت‌های اجتماعی بانک‌ها بیشتر اطلاع‌رسانی شود، افزود: کمیته امداد در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است، این آمادگی را دارد تا نمایشگاهی از کالاهای مددجویانی که از تسهیلات بانک‌ها خودکفا شده‌اند، برگزار کند.

    عبدالملکی با اشاره به برنامه کمیته امداد برای کمک به فروش محصولات مددجویان، گفت: بانک‌ها در تداوم وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود، می‌توانند کالای مور نیاز کارکنان خود را از طریق این مددجویان تهیه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی