عصر بازار

کارت های ثامن در خودپرداز های انصار فعال شد

عصر اعتبار- بانک انصار در پیامکی به سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن از ثبت اطلاعات هویتی آنها در این بانک خبر داده و افزوده است که کارت های آنها در خودپردازهای بانک انصار فعال شده است.

کارت های ثامن در خودپرداز های انصار فعال شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، در متن پیامک بانک انصار درباره ادغام موسسه اعتباری ثامن به مشتریان این موسسه آمده است: «با تبریک ولادت پر سعادت حضرت مهدی (عج) و با توجه به ادغام موسسه اعتباری ثامن در بانک انصار، اطلاعات هویتی شما در بانک انصار ثبت شد؛ حضور ارزشمندتان را در جمع خانواده 16 میلیونی بانک انصار گرامی می داریم. »

    در این پیامک خاطرنشان شده است که سپرده گذاران منتظر دریافت پیامک اطلاع رسانی بعدی باشند.

    همزمان موسسه اعتباری ثامن نیز در پیامکی به سپرده گذاران خود اعلام کرد: «از روز 13 اردیبهشت ماه 97 کارت ثامن شما در بیش از 4 هزار خودپرداز بانک انصار و موسسه اعتباری ثامن در سراسر کشور فعال خواهد بود.»

    تغییر تابلوهای موسسه مالی و اعتباری ثامن به بانک انصار، همزمان با نیمه شعبان، عملیات یکپارچه سازی حساب‌های مشتریان آغاز و حساب ها به بانک انصار منتقل شده است.

    گفته می‌شود با برنامه ریزی های انجام شده تعداد شعب بانک جدید به دلیل بالا بودن تعداد شعب بانک انصار، مهر اقتصاد و ثامن پس از ادغام کاهش می یابد. یادآور می‌شود بانک انصار در حال حاضر 700 شعبه دارد که در صورت ادغام با مهر اقتصاد که 736 شعبه و ثامن که حدود 500 تا 600 شعبه دارند تعداد شعب این بانک از 2000 شعبه فراتر خواهد رفت که همین امر موجب اخذ تصمیم مبنی بر کاهش شعب بانک جدید شده است.

    همزمان با ادغام «موسسه تعاونی اعتبار ثامن» در «بانک انصار» و بنا به درخواست این موسسه، خدمات خودپردازهای بانک صادرات ایران به کارت های موسسه ثامن از دیروز ١٢ اردیبهشت ٩٧ پایان یافته است.

    در بخشی از نامه محمود رهنما، مدیر عامل موسسه تعاونی اعتبار ثامن به دکتر حجت اله صیدی، مدیر عامل بانک صادرات ایران آمده است: «ضمن تشکر فراوان از حمایت های مالی، مادی و معنوی از سپرده گذاران ثامن و به تبع آن این تعاونی، که انصافا اگر کمک های آن بانک محترم و حمایت های بانک مرکزی جمهوری اسلامی نبود، مشکلاتی ایجاد می شد، به استحضار میرساند؛ بر اساس تصمیم سران سه قوه و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تعاونی اعتبار ثامن از تاریخ 1397/02/12 در بانک انصار ادغام خواهد شد، لذا خواهشمند است دستور فرمایید از تاریخ فوق الذکر نسبت به توقف ارائه خدمات پرداخت به سپرده گذاران این تعاونی از طریق خودپردازهای آن بانک اقدام نمایند...»

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی