عصر بازار

چقازردی خبر داد:

بانک سپه ۱۵۵۰ میلیارد ریال منابع به بخش محیط زیست اختصاص داد

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک سپه از اختصاص ۱۵۵۰ میلیارد ریال منابع به بخش های آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در سال جاری خبر داد.

بانک سپه ۱۵۵۰ میلیارد ریال منابع به بخش محیط زیست اختصاص داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمد کاظم چقازردی ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: این میزان منابع در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به فعالان بخش های خصوصی، تعاونی و بنگاههای اقتصادی متعلق به مؤسسات عمومی غیر دولتی پرداخت خواهد شد.
    وی ضمن تأکید بر ضرورت حمایت نظام بانکی از حوزه آب، کشاورزی و محیط زیست، تصریح کرد: بانک سپه از محل منابع صندوق توسعه ملی در سالجاری، سرمایه در گردش فعالیت های دارای توجیه اقتصادی در بخش آب، کشاورزی ، منابع طبیعی، محیط زیست و صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی غیر دولتی را تأمین خواهد کرد.
    رئیس هیئت مدیره بانک سپه در خصوص نرخ سود تسهیلات اعطایی بانک به فعالان بخش آب، کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و محیط زیست اظهار داشت: بانک سپه سعی می کند برای کمک به حفظ و استفاده بهینه از حوزه آب، کشاورزی و محیط زیست تسهیلات ارزان قیمت در اختیار فعالان این حوزه ها قرار دهد و بر این اساس متقاضیان سرمایه در گردش برای فعالیت در حوزه آب، کشاورزی و محیط زیست تسهیلات با نرخ سود بین 10 تا 16 درصد دریافت خواهد کرد.
    چقازردی تصریح کرد: تسهیلات ارزان قیمت بانک سپه در اختیار فعالان حوزه آب، کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی مستقر در مناطق مشمول اعمال نرخ ترجیحی و دانش بنیان قرار می گیرد.
    وی ضمن تأکید بر رعایت کلیه قوانین و مقررات ، خاطر نشان کرد: این تسهیلات پس از اعتبار سنجی و احراز اهلیت متقاضیان دریافت تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی، با رعایت کلیه مقررات صرفاً به مؤسسات و شرکت هایی پرداخت خواهد شد که حداقل 80 درصد سهام یا سهم الشرکه آن مستقیم یا با واسطه اشخاص حقوقی متعلق به اشخاص حقیقی باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی