عصر بازار

حساب سپرده‌گذاران ثامن به بانک انصار منتقل شد

عصر اعتبار- بانک انصار در پیامکی به سپرده‌گذاران موسسه اعتباری ثامن، از انتقال حساب آنها به بانک انصار خبر داد.

حساب سپرده‌گذاران ثامن به بانک انصار منتقل شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، سپرده مشتریان موسسه اعتباری ثامن به بانک انصار منتقل و شماره حساب جدید در این بانک برای آنها پیامک شد و از این پس سپرده‌گذاران این موسسه می توانند از تمامی خدمات بانک انصار از جمله خدمات بانکداری الکترونیک بهره‌مند شوند.

    این در حالی است که همزمان با نیمه شعبان تابلوهای موسسه اعتباری ثامن به بانک انصار تغییر یافت. گفته می‌شود با برنامه ریزی های انجام شده تعداد شعب بانک جدید به دلیل بالا بودن تعداد شعب بانک انصار، مهر اقتصاد و ثامن پس از ادغام کاهش می‌یابد. یادآور می‌شود بانک انصار در حال حاضر 700 شعبه دارد که در صورت ادغام با مهر اقتصاد که 736 شعبه و ثامن که حدود 500 تا 600 شعبه دارند، تعداد شعب این بانک از 2000 شعبه فراتر خواهد رفت که همین امر موجب اخذ تصمیم مبنی بر کاهش شعب بانک جدید شده است.

    همچنین از روز 13 اردیبهشت ماه کارت ثامن در بیش از 4 هزار خودپرداز بانک انصار فعال شده، همزمان با ادغام «موسسه اعتباری ثامن» در «بانک انصار» و بنا به درخواست این موسسه، خدمات خودپردازهای بانک صادرات ایران به کارت های موسسه اعتباری ثامن از روز ١٢ اردیبهشت ٩٧ پایان یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی