عصر بازار

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

ارزش ریالی و ارزی قاچاق کاهش یافته است

عصر اعتبار- معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: با اقدامات صورت‌گرفته به منطور جلوگیری از قاچاق، حجم قابل توجهی از ارزش ریالی و ارزی قاچاق کاهش یافته است.

ارزش ریالی و ارزی قاچاق کاهش یافته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح ایکس‌ری (دستگاه تصویر برداری) پرسرعت کامیونی در گمرک دوغارون خراسان رضوی با اشاره به مشکلات منطقه اظهار داشت: اکنون در نقطه صفر مرزی با طیب خاطر راجع به مشکلات سخن می‌گوییم که این امنیت مرهون خدمات و تلاش شما در منطقه است.

    معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی پرداخت و یادآور شد: موضوع سه ضلع دارد که مردم، مسئولان و تولیدکننده نقش اساسی ایفا می‌کنند، یکی از راه‌های حمایت از کالای ایرانی، جلوگیری و مبارزه با قاچاق کالا است که در این راستا اقدامات اساسی و قابل توجهی صورت گرفته است.

    امیری با بیان اینکه راه‌اندازی دستگاه‌های سخت‌افزاری (ایکس‌ری) گفت: این موضوع در راستای مبارزه با قاچاق کالا و تأمین امنیت است، همچنین موضوع دیگر اصلاح روش‌ها و فرایندها و قوانین و مقررات است که رسانه‌ها کمتر به آن می‌پردازند.

    وی یادآور شد: یکی از کارهای اساسی دولت در سال‌های اخیر جلوگیری از قاچاق کالا است و حجم قابل توجهی به لحاظ ریالی و ارزی قاچاق کاهش داشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی