عصر بازار

مدیرامور بین‌الملل:

پست‌بانک‌ایران آماده ارائه خدمات و تسهیلات ارزی به طرح‌های اشتغال‌زائی است

عصر اعتبار- محمدرضا رحیمی مدیر امور بین‌الملل پست‌بانک‌ایران در دیدار با رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی آمادگی این بانک برای ارائه خدمات ارزی و اعطای تسهیلات ارزی ازمحل منابع صندوق توسعه ملی اعلام نمود.

پست‌بانک‌ایران آماده ارائه خدمات و تسهیلات ارزی به طرح‌های اشتغال‌زائی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدرضا رحیمی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: تمامی شعب ارزی این بانک به‌منظور کمک به رونق اقتصادی کشور، آماده افتتاح حساب سپرده‌ سرمایه‌گذاری مدت‌دار ارزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است.
    رضا حسینی معاون هماهنگی اموراقتصادی‌و‌توسعه منابع استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار ضمن استقبال از برنامه‌های ارزی پست بانک ایران، حمایت استانداری را از این بانک خدمات‌رسان اعلام کرد.
    رحیمی و هیأت همراه وی درادامه سفر به استان آذربایجان‌غربی درجلسه شورای اداری پست‌بانک استان بر اجرای دقیق بخشنامه‌ها و دستورالعمل های مربوطه تأکید نمود.
    گفتنی است: در این جلسه محمدرضا حسنلو رئیس اداره کل نظارت بر عملیات و اطلاعات اعتباری، عباس آبنوس مدیر شعب استان آذربایجان غربی و علی دهقان معاون اداره کل اعتبارات، ارزیابی و نظارت برطرح ها به تبیین سیاست‌های اعطای تسهیلات به طرح های دارای توجیه اقتصادی و بررسی عملکرد استان در این راستا پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی