عصر بازار

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری مطرح کرد:

تخصیص وام های میلیاردی برای توسعه مناطق روستایی مازندران

عصر اعتبار- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: پنج هزار میلیارد ریال اعتبار با کارمزد کم برای توسعه مناطق روستایی استان مازندران اختصاص یافت.

تخصیص وام های میلیاردی برای توسعه مناطق روستایی مازندران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های شیلاتی استان، اعتبار درنظرگرفته شده برای توسعه و سرمایه گذاری در مناطق روستایی مازندران را برای سال جاری 500 میلیارد تومان و کارمزد آن را 6 درصد اعلام کرد.

    وی جلوگیری از مهاجرت و افزایش درآمد روستاییان را هدف ارائه تسهیلات مناطق روستایی و محروم برشمرد و گفت: اجرای طرح‌های شیلاتی و اشتغال زا نیز به توسعه مناطق روستایی کمک خواهد کرد.

    ولی اله محمدزاده سرپرست شیلات مازندران با بیان اینکه سال قبل 16 مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در استان ایجاد شد، ظرفیت تولید گوشت آن را هزار و 800 تن و ظرفیت تولید خاویار پرورشی را هزار و 500 کیلوگرم اعلام کرد و گفت: مازندران با تولید 75 هزار تن آبزیان بزرگترین تولیدکننده ماهیان پرورشی در کشور به شمار می‌رود.

    وی تعداد مراکز آبزی پروری و تولیدی استان را سه هزار و 400 مزرعه بیان کرد و گفت: امروز نیز پروژه 10 تنی پرورش ماهیان خاویاری در استان افتتاح شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی