عصر بازار

پرداخت ارز مسافرتی جام جهانی؛ فقط با روادید و بلیط

عصر اعتبار- ارز مسافرتی به هوادارانی که برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و تماشای سایر دیدارهای حساس جام جهانی به روسیه سفر خواهند کرد، تنها با در اختیار داشتن روادید و بلیط فروخته خواهد شد.

پرداخت ارز مسافرتی جام جهانی؛ فقط با روادید و بلیط
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، در روزهای اخیر و با نزدیک شدن به روزهای منتهی به آغاز جام جهانی در روسیه، برای بسیاری از هواداران فوتبال سوالات مختلفی درباره نحوه دریافت ارز مسافرتی به وجود آمده است.

    بیشتر افرادی که بلیط دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران یا سایر دیدارهای جذاب این رویداد مهم را از طریق سایت فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) خریداری کرده اند، برای دریافت ارز مسافرتی نیاز به «بلیط و روادید» دارند.

    در جام جهانی روسیه، بیشتر هواداران در قالب Fan ID اقدام به تهیه بلیط دیدارهای جام جهانی برای خود کرده اند. برای این دسته از افراد روادید فرودگاهی صادر می شود و آنها نیازی به مراجعه به سفارت روسیه و اخذ روادید ندارند.

    با این حال در صورتی که این افراد بخواهند ارز مسافرتی خریداری کنند، حتما نیاز است تا قبل از مراجعه به شعب بانک های عامل فروشنده ارز مسافرتی بلیط سفر و روادید خود را همراه داشته باشند.

    براساس بخشنامه بانک مرکزی ارز مسافرتی تنها با در اختیار داشتن روادید و بلیط فروخته می شود و در فرودگاه ها بعد از «گیت خروج» به مسافران تحویل می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی