عصر بازار

معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

معافیت‌های مالیاتی و حل مشکل بیمه

تسهیلات دولت به تشکل‌های جوانان

عصر اعتبار- معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه به جوانان در دوران دفاع مقدس اعتماد و جواب این اعتماد به خوبی گرفته شد، گفت: یکی از دلایل ناکارآمدی ما پیر شدن مدیران است.

معافیت‌های مالیاتی و حل مشکل بیمه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد مهدی تندگویان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه موضوع جوانان باید دغدغه همگی باشد، اظهار کرد: یک عدم دغدغه‌مندی و همچنین عدم هماهنگی در بین دستگاه‌ها در حوزه جوانان وجود دارد.

    وی با اشاره به اینکه در موضوع جوانان همگی باید دغدغه داشته باشیم، تصریح کرد: دولت به تشکل‌ها در حوزه جوانان تسهیلات خوبی از جمله معافیت‌های مالیاتی و حل مشکل بیمه آنها را انجام داده است.

    معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه زنجان در زمره استان‌های خوب و تراز نخست کشور در حوزه جوانان در سال‌های گذشته بود که باید بار دیگر به این تراز بازگردد، ابراز کرد: دستگاه‌ها باید تشکل‌های حوزه جوانان را در برون سپاری اقدامات خود جدی گیرند.

    تندگویان با اشاره به اینکه در بسیاری از استان‌ها آموزش و پرورش کارهای خود را به تشکل‌های حوزه جوانان واگذار کرده است، خاطرنشان کرد: توافقی با صندوق کارآفرینی امید صورت گرفته و اعتبارات خوبی در حال حاضر در دل استان وجود دارد که برای حوزه اشتغال و توسعه آن به جوانان اعطا می‌شود.

    وی با تاکید بر اینکه تشکل‌های حوزه جوانان اعتبارنامه دولتی داشته و دارای اعتبار است، خاطرنشان کرد: باید فضای تبلیغات شهری به همت شهرداری در اختیار تشکل‌های حوزه جوانان قرار گیرد.

    معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه 270 مرکز مشاوره ازدواج توسط تشکل‌های جوانان در کشور وجود دارد که از زمان دایر کردن آنها، بر اساس آمار، طلاق 10 درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: برخی از ادارات درگیر در حوزه ازدواج نیز در برخی از استان‌ها، صدور وام و یا سند ازدواج را منوط به گذراندن دوره‌های مشاوره کرده‌اند که به یک ازدواج موفق کمک خواهد کرد.

    به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تندگویان در ادامه با اشاره به اینکه 11 درصد طلاق‌ها در بازه زمانی زیر یک سال و 47 درصد آمار طلاق در بازه زمانی زیر پنج سال است، ابراز کرد: آگاهی دهی به جوانان می‌تواند در ازدواج موفق آنها کمک کند.

    وی با بیان اینکه تشکیل مجمع مشاوران جوان در استان زنجان حرکت قابل تقدیری است، خاطرنشان کرد: اما همه مدیران کارآمد نظام در دوران جوانی خود مدیر شده‌اند که به همین دلیل باید به جوانان اعتماد و آنها را مدیران اجرایی کرد.

    معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه به جوانان در دوران دفاع مقدس اعتماد و جواب این اعتماد به خوبی گرفته شد، اظهار کرد: یکی از دلایل ناکارآمدی ما پیر شدن مدیران است، در حالی که جوانان دارای قدرت ریسک و علم به روز بوده و باید به آنها اعتماد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی