عصر بازار

بازدید رییس و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از مدیریت شعب خراسان رضوی

عصر اعتبار- پدارم رئیس هیات مدیره، توکلی عضو هیات مدیره ناظر براستان و طبلشی رئیس اداره کل پشتیبانی از دوایر ستادی استان خراسان رضوی و شعبه مرکزی مشهد بازدید کردند.

بازدید رییس و عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از مدیریت شعب خراسان رضوی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محسن پدرام، رئیس هیات مدیره بانک با قدردانی از تلاش همکاران خراسان رضوی در سال گذشته و ثبت رشد 73 درصدی در حوزه ی منابع، پتانسیل این استان را فراتر از وضعیت کنونی دانست و بیان داشت: اگرچه در سال گذشته موفقیت بسیاری در حوزه ی منابع و مطالبات برای استان خراسان رضوی بدست آمد ، اما این همه ی پتانسیل استان نیست و انتظار داریم در سال جدید با کمک گرفتن از تجربیات سال قبل، شاهد رشدی بالاتر و کسب جایگاهی بهتر در میان استان های کشور باشیم.
    در ادامه، توکلی عضو هیات مدیره ناظر براستان خراسان رضوی با تشریح فعالیت های انجام شده در خصوص رشد منابع و مصارف و میزان مطالبات بانک اظهارداشت: این بانک در بهترین شرایط شبکه بانکی قرار دارد و با برنامه ریزی مدون و هدف دار وهمچنین با تلاش تمامی همکاران توانستیم بهترین آمار را در سال 96 کسب کنیم.
    طبلشی رئیس اداره کل پشتیبانی نیز با تاکید بر اهمیت وجود شعب مناسب و درخور جایگاه بانک بیان داشت : برای جابجایی و نوسازی شعب نامناسب آمادگی داریم و باید در زمان کوتاهی نسبت به بهینه سازی شعب اقدامات لازم صورت پذیرد.
    در ادامه، صبوری مدیرشعب خراسان رضوی نیز اظهارداشت: با توکل به خدا و استعانت از آقا علی ابن موسی الرضا (ع)، این استان در راستای طرح ها و برنامه های ترسیمی برای سال 97 بسیار موفق عمل خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی