عصر بازار

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خبر داد:

جریمه ۵ میلیاردی برای قاچاقچی ارز در اذربایجان غربی

عصر اعتبار- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: یک قاچاقچی در خوی علاوه بر از دست دادن ارز قاچاق، به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

جریمه ۵ میلیاردی برای قاچاقچی ارز در اذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از میهن صنعت، محمد اقوامی  در بازرسی ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس خوی از خودروهای عبوری، 67 هزار و 600 دلار قاچاق از سرنشین یک دستگاه خودرو پژو 405 کشف شد.

    وی اضافه کرد: پس از کشف، پرونده به همراه متهم به یکی از شعبه های تعزیرات حکومتی خوی ارجاع و قاضی نیز این فرد را علاوه بر ضبط ارز قاچاق به پرداخت جریمه محکوم کرد.
    وی بیان کرد: ارزش ارز قاچاق کشف شده در این پرونده بیش از پنج میلیارد و 9 میلیون ریال برآورد شده است.
    مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی بیان کرد: در سال گذشته نزدیک به 20 پرونده قاچاق ارز در آذربایجان غربی کشف شد که بیشتر به دلار و لیر قاچاق اختصاص داشت.
    اقوامی گفت: امسال با توجه به نامگذاری سال به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب، قضات تعزیرات حکومتی در آذربایجان غربی با جدیت بیشتری پرونده های قاچاق کالا و ارز را رسیدگی می کنند و بیشترین جریمه ها در این خصوص اعمال می شود.
    وی همچنین از جریمه 435 میلیون ریالی قاچاقچی سیگار در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز میاندوآب خبر داد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب در بازرسی از خودروهای عبوری از یک خودروی پراید تعداد 175 هزار نخ انواع سیگار خارجی کشف و ضبط کردند.
    در سال 1396 بیش از 12 هزار پرونده در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی تشکیل و همه آنها مختومه شد.
    در سال گذشته متخلفان پرونده های تعزیراتی در آذربایجان غربی به پرداخت افزون بر 2 هزار و 577 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی