عصر بازار

فقر ۴۳ درصد خانوارهای آمریکایی را تهدید می‌کند

عصر اعتبار- ۵۱ میلیون خانوار آمریکا برای تامین نیازهای اولیه خود در سطح طبقه متوسط این کشور با مشکل جدی روبرو هستند که این رقم ۴۳ درصد خانوارهای آمریکایی را شامل می شود.

فقر ۴۳ درصد خانوارهای آمریکایی را تهدید می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، تحقیقات اخیر نشان می دهد که بسیاری از آمریکایی ها برای داشتن نیازهای اولیه زندگی در سطح طبقه متوسط با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. 

    تقریبا 51 میلیون خانوار آمریکایی که 43 درصد خانوارهای ساکن در ایالات متحده را به خود اختصاص می دهند، درآمد کافی برای تامین هزینه ماهانه خود را ندارند که شامل هزینه های مسکن و خوراک، نگهداری فرزند، خدمات درمانی، حمل و نقل و قبض موبایل است.

    بر اساس این آمار، 16.1 میلیون خانوار آمریکایی در فقر زندگی می کنند و 34.7 میلیون خانوار از دارایی، درآمد و اشتغالزایی محدودی برخوردار هستند. این گروه از خانوارها کمتر از آنچه که برای زندگی کردن در یک اقتصاد پیشرفته وجود دارد، برخوردار هستند.

    سختی های مالی همچنان به عنوان یک معضل فراگیر در آمریکا است. در کالیفرنیا، نیومکزیکو و هاوایی، 49 درصد خانوارها برای داشتن نیازهای اولیه طبقه متوسط جامعه با سختی روبرو هستند که بیشترین سهم را در میان نقاط دیگر آمریکا به خود اختصاص داده اند.

    بر پایه این گزارش، در آمریکا تقریبا 66 درصد از مشاغل، دریافتی کمتر از 20 دلار در هر ساعت را دارند و در ایالات واشنگتن فقط 14 درصد از مشاغل دریافتی بیش از 40 دلار در هر ساعت را دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی