عصر بازار

جزئیات تازه از دستگیری سارقان طلافروشی یاسوج

عصر اعتبار- ​رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان طلافروشی یاسوج با تلاش شبانه روزی دستگیر شدند.

جزئیات تازه از دستگیری سارقان طلافروشی یاسوج
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی افزود: دستگیری سارقان حاصل تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی، نیروی انتظامی استان و سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج)است.

    وی اظهارکرد: سه نفر سارق طی یک نقشه از پیش طراحی شده با استفاده از خلوتی بازار و شرایط جوی بارانی و تغییر پوشش ساعت 14 روز30 دی ماه سال گذشته اقدام به قتل یکی از فروشندگان طلافروشی رضوی هنگام مراجعت به منزلش در شهر یاسوج می کنند .

    رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سارقان ابتدا با ربودن طلافروش، وی را به خارج از شهر یاسوج برده و با اسلحه به قتل رسانده و با برداشتن کلید و ریموت کنترل مغازه و تغییر پوشش، وارد مغازه شده و مقداری از طلاهای مغازه را به سرقت برده و متواری شدند .

    حجت الاسلام والمسلمین مزارعی با بیان اینکه هیچ گونه ردی از سارقان در دست نبود تصریح کرد: از لحظه وقوع حادثه این پرونده با مدیریت دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و همکاری نیروهای پلیس آگاهی و اطلاعات و پیگیری های شخص سردار فرماندهی انتظامی استان در دستور کار قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی ویژه قرار گرفت و روز پنجشنبه، 24 خرداد ماه به میمنت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر دستگیر و به سرقت اموال مسروقه اعتراف کردند .

    وی با اشاره به اینکه در خصوص میزان اموال مسروقه و کشف آن اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد، ادامه داد: در همین رابطه مجدداً از دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان، سردار فرماندهی انتظامی استان، پلیس آگاهی و اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر و تشکر می نمایم.

    به گزارش ایسنا، این سارقان در 30 دی ماه سال 1396 در اقدامی مرتکب سرقت از طلافروشی و قتل طلافروش در یاسوج شدند

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی