عصر بازار

محمدی خبر داد:

رقم معوقات بانکی حدود ۱۳۶ هزار میلیارد تومان است

عصر اعتبار- رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، از بررسی مسائل نظام بانکی و تهیه گزارشی در این راستا در کمیسیون متبوعش خبر داد.

رقم معوقات بانکی حدود ۱۳۶ هزار میلیارد تومان است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، داوود محمدی با اشاره به قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 درباره معوقات بانکی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: برخی از افرادی که معوقات بانکی داشته اند در گذشته به قوه قضاییه معرفی شده اند و پرونده جاری در قوه قضاییه دارند که پرونده آنها در حال رسیدگی است.
    رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، افزود: همچنین برخی از این بدهکاران با بانک ها به جمع بندی رسیده و ترتیب پرداخت دیون خود را داده اند.

    گزارش مسائل نظام بانکی در صحن علنی مجلس قرائت می شود
    وی با اشاره به اینکه براساس بررسی های کمیسیون اصل 90 رقم معوقات بانکی زیاد است، ادامه داد: براساس بررسی های صورت گرفته رقم معوقات بانکی حدود 136 هزار میلیارد تومان است، که میزان بالایی را در بر می گیرد.
    نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، همچنین از تهیه گزارشی درباره نظام بانکی کشور و مشکلات آن  در کمیسیون متبوعش خبر داد.
    رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: گزارش کمیسیون درباره مسائل نظام بانکی به هیئت رییسه مجلس تقدیم و در صحن علنی قرائت می شود و برای بررسی این مشکلات کمیسیون از هر بانکی که لازم باشد برای بررسی جمع بندی و اظهارنظر دعوت می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی