عصر بازار

رونق به بازار ارزهای دیجیتال باز می‌گردد؟

عصر اعتبار- ارزش بازار سکه های مجازی طی هفته گذشته با کاهش نسبتا زیادی مواجه شد.

رونق به بازار ارزهای دیجیتال باز می‌گردد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اقتصاد آنلاین، گزارشات نشان می‌دهد که در این مدت بیت کوین به عنوان با ارزش ترین ارز دیجیتال ، بیشترین افت قیمت را نسبت به دیگر ارزهای رمزنگاری تجربه کرده است.این سکه مجازی در حال حاضر ارزشی معادل 6 هزار 550 دلار دارد که نسبت به دو هفته گذشته بیش از 20 درصد افت قیمت را تجربه کرده است.

    محمدعلی رزاق کارشناس ارزهای دیجیتال درباره وضعیت موجود در این بازار به اقتصادآنلاین گفت : ارزهای دیجیتال نیز مانند هر بازار دیگری ، افت و خیزهای خود را دارد و نوسانات اخیر دلیلی بر شکست پول های مجازی نیست.

    وی افزود : در هفته گشته چند خبر بد بر ضد ارزهای دیجیتال منتشر شد و براساس آن ارزش همه سکه های مجازی به شدت افت کرد و بیت کوین بیشترین تاثیر از این افت قیمت را به خود گرفت.

    رزاق در پاسخ به این سوال که آیا دوباره شاهد افزایش قیمت ها خواهیم بود؟ گفت : در این بازار نمی توان اتفاقی را به طور قطع پیش بینی کرد ؛ اما به نظر نمی رسد این روند ادامه دار باشد و فکر می‌کنم طی چند روز آینده شاهد جهش ارزش سکه های مجازی خواهیم بود.

    وی در پایان اظهار کرد : پول های مجازی درچند سال آینده سهم زیادی از اقتصاد دنیا را در دست خواهند گرفت و بدون شک  در سال های آتی ، ارزهای دیجیتال جایگزین مبادلات بانکی و حتی بین المللی می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی