عصر بازار

وزیر امور اقتصادی و دارایی:

تقدیر از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر در دستیابی به موفقیت رشد ۸۲ درصدی منابع

عصر اعتبار- مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی طی نامه ای از عملکرد شایسته بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه جذب منابع قرض الحسنه تقدیر کرد.

تقدیر از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر در دستیابی به موفقیت رشد ۸۲ درصدی منابع
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مسعود کرباسیان در این نامه از تلاش ها و زحمات بی وقفه مدیرعامل و کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای رشد 82 درصدی منابع بانک در سال 1396 تشکر و قدردانی نمود.
    در متن تقدیر وزیر امور اقتصادی و دارایی از بانک قرض الحسنه مهر ایران آمده است:

    باسمه تعالی

    مدیرعامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران

    باسلام
    بازگشت به نامه شماره 915/ 9000/ 97 مورخ 13/ 3/ 97 در خصوص «رشد 82 درصدی منابع آن بانک در سال 1396»، بدین وسیله ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه جنابعالی و کلیه کارکنان خدوم آن بانک که در کسب چنین موفقیتی نقش به سزایی داشته اند، سلامتی و دوام توفیقات را در تداوم و ارتقای این مهم از درگاه خداوند متعال خواستارم.

    مسعود کرباسیان

    هرچند تجمیع سپرده ها و جذب منابع قرض الحسنه در شرایط اقتصاد کنونی کشور کار سختی است؛ اما خوشبختانه این بانک مسیر رشد و توسعه خود را پیدا کرده و مسئولیتی که بر عهده آن نهاده شده را به خوبی انجام می دهد، به نحوی که در سال گذشته منابع آن با اهتمام مدیران و کارکنان این بانک در امر توانمندسازی نیازمندان واقعی و تلاش برای تقویت و بهبود معیشت اقشار آسیب پذیر جامعه، و با استقبال هموطنان از طرح های تسهیلاتی و خدمات قرض الحسنه، با 82 درصد رشد، از مبلغ 61 هزار و 342 میلیارد ریال در سال 95 به مبلغ 110 هزار و 361 میلیارد ریال افزایش یافته است که 45 درصد از کل این منابع را شامل می شود.
    بانک قرض الحسنه مهر ایران بیش از 90 در صد این منابع به میزان 97 هزار میلیارد ریال را تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد و کمتر از آن پرداخت نموده و ده درصد باقی مانده نیز به شکل ذخیره قانونی نزد بانک مرکزی سپرده گذاری شده است.
    این بانک در ده سال فعالیت خود، با جذب 5 میلیون و سیصد هزار نفر سپرده گذار به بیش از سه میلیون و 245 هزار نفر تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ دویست هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است که از این میزان تعداد 752 هزار فقره تسهیلات با مبلغی بالغ بر 82 هزار میلیارد ریال در سال 96 اعطا شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی