عصر بازار

لرستانی‌ها ۴ میلیارد تومان فطریه پرداخت کردند

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امدادلرستان گفت: مردم سخاوتمند لرستان ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطریه خود را در صندوق‌های شورای زکات استان واریز کرده‌اند که زیر نظر هیئت‌امنای مساجد بین محرومان همان منطقه توزیع‌شده است.

لرستانی‌ها ۴ میلیارد تومان فطریه پرداخت کردند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان بابیان اینکه مردم نوعدوست لرستان مشارکت گسترده ایی در برنامه‌های اجرایی این نهاد داشته‌اند گفت: در اجرای سنت حسنه اطعام با همکاری خیران وموسسات خیریه مردم‌نهاد سفره‌های افطاری در مناطق محروم و حاشیه‌نشین میزبان 49 هزار نفر از خانوارهای تحت حمایت این نهاد بوده است.
    وی به حمایت مردم نیکوکار استان از کودکان ایتام و محسنین در شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: هزار و 300 نفر از مردم خیراندیش لرستان حمایت 916 کودک یتیم و 598 فرزند محسنین را برعهده‌گرفته‌اند.
    محمدی فارسانی گفت: حامیان نیکوکار با انتخاب فرزندان بی‌بضاعت می‌توانند ماهیانه مبلغ حداقل 50 هزار تومان را به‌طور مستقیم از طریق شناسه پرداخت به‌حساب کودکان واریز کنند.
    مدیرکل کمیته امداد به حضور پرشور مدیران ارشد استانی، خیران و نیکوکاران در طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و افزود: امسال با حمایت و ابتکار استاندار، 600 نفر از مدیران ارشد استانی، شهرستانی و خیران با حضور در منازل مددجویان با خدمات این نهاد به محرومان آشنا و به برخی از مسائل و مشکلات مرتبط رسیدگی کردند.
    وی به جمع‌آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر توسط این نهاد در سراسر استان اشاره کرد و گفت: مردم روزه‌دار لرستانی 4 میلیارد و 300 میلیون تومان زکات فطریه خود را در صندوق‌های شورای زکات استان واریز کرده‌اند که بلافاصله زیر نظر هیئت‌امنای مساجد بین محرومان همان منطقه توزیع‌شده است.
    محمدی فارسانی بابیان اینکه برنامه‌ریزی، بسترسازی و جمع‌آوری زکات فطره در شورای زکات استان زیر نظر نماینده ولی‌فقیه انجام می‌شود گفت: جمع‌آوری، شناسایی، پرداخت و هزینه کرد زکات فطریه به‌صورت یکنواخت با آرم کمیته امداد توسط هیئت‌امنای مراکز نیکوکاری و مساجد انجام گردید و بین نیازمندان همان محله توزیع‌شده است.
    وی به استقبال مردم از فعالیت‌های اجتماعی و فقرزدایی مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد اشاره کرد و گفت: مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان پنج میلیارد و 500 میلیون تومان به مستمندان ساکن در محدوده جغرافیایی خود کمک کرده‌اند.
    وی افزود: هم‌اکنون 25 مرکز نیکوکاری در لرستان فعالیت می‌کنند که کلیه درآمدها و هدایای مردمی زیر نظر هیئت‌امنا بین محرومان همان منطقه تقسیم می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو