عصر بازار

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان قم

عصر اعتبار- مراسم تودیع و معارفه مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان قم با حضور پدرام رییس هیات مدیره، تلیکانی عضو هیات مدیره، نجدی مدیر امور استان ها و وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت در محل سالن اجتماعات ساختمان سرپرستی استان برگزار شد.

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان قم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم، حسین دامادی به عنوان مدیر جدید شعب استان قم معرفی و از تلاشها و خدمات ناصر سزاوار، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
    پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ضمن قدردانی از زحمات و خدمات مدیریت سابق استان طی 9 سال فعالیت صادقانه و دستیابی به آمار قابل توجه در تمامی حوزه های عملکردی، برای دامادی، مدیریت جدید نیز آرزوی موفقیت نمود و همدلی بیش از پیش تمامی کارکنان واحدهای صف و ستاد استان برای تحقق هرچه مطلوبتراهداف ترسیمی و اعتلای روافزون نام و برند بانک خواستار شد.
    در ادامه این مراسم، تلیکانی عضو هیات مدیره با تجلیل از شخصیت و تقدیر از عملکرد مدیریت سابق استان قم، حضور طولانی مدت دامادی در عرصه بانکداری و تجربیات ارزنده وی را مورد اشاره قرار داده و خاطر نشان کرد: مدیریت جدید استان فردی شایسته، فرهیخته و پرتلاش در نظام بانکی کشور بوده و حضور وی در این بانک، فرصت مغتنمی است که می بایست به نحو احسن از آن در راستای حرکت پرشتاب بانک قرض الحسنه مهرایران استفاده کرد.
    نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در سخنانی، جایگاه کنونی و موفقیت های حاصله در استان قم را مرهون مدیریت صحیح و نیز تلاش های بی شائبه یکایک همکاران دانست و با تجلیل از شخصیت اخلاقی و حرفه ای ناصر سزاوار، افزود: در ادامه، کار و مسئولیت اصلی بر دوش مدیریت جدید و کارکنان خدوم استان است که هر یک به نوبه خود نقش برجسته و سهم بسزایی در ارتقای جایگاه بانک دارند.
    در پایان این مراسم، مجید وکیل، مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، متن تقدیرنامه صادره از سوی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران برای مدیریت سابق و نیز حکم انتصاب صادره برای مدیریت جدید استان قم را قرائت و مراتب توسط رئیس هیات مدیره به نامبردگان اعطاء شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی