عصر بازار

برگزاری مراسم معارفه و تکریم مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر در اصفهان

عصر اعتبار- مدیرشعب جدید بانک قرض الحسنه مهر در استان اصفهان طی مراسمی با حضور محسن پدرام رییس و حسن تلیکانی عضو هیات مدیره به همراه جمعی از مدیران ادارات ستاد مرکزی و کارکنان این استان معرفی شد.

برگزاری مراسم معارفه و تکریم مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر در اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، یوسف نجدی مدیر امور استان ها، اکبر ترکیان رییس اداره کل حسابداری و بودجه و محمد هاشم چقازردی رییس اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی به همراه جمعی از کارکنان صف و ستاد استان اصفهان در این مراسم حضور داشتند.

    در آیین معارفه و تکریم مدیریت شعب استان اصفهان از زحمات مشرف، مدیر سابق تقدیر به عمل آمد و برای اسفندیاری، مدیر جدید شعب اصفهان آرزوی توفیق در تحقق برنامه های ترسیمی و همدلی، مودت و هم افزایی همکاران برای افزایش سهم بانک از بازارهای هدف خواستار شد.

    محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به موفقیت های حاصل شده در سال گذشته بیان داشت: در سال پیش باتلاش های همکاران رشد چشمگیری در زمینه افزایش منابع، ارائه خدمات مطلوب و کاهش مطالبات داشته ایم و امیدواریم تا به همت تمامی کارکنان بانک امسال نیز پیشرفت های قابل توجهی حاصل شود.

    در ادامه، حسن تلیکانی نیز اظهارداشت: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهرایران گامهای موثر و شایسته ای را در مسیر پیشرفت و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان برداشته و به سرعت در حال بزرگ شدن است.

    در پایان، رضا اسفندیاری طی حکمی از سوی مدیرعامل که توسط محسن پدرام رییس هیات مدیره ابلاغ شد به عنوان مدیر جدید شعب استان معرفی و از زحمات مشرف تجلیل به عمل آمد.

    در بخشی از متن این حکم آمده است:

           نظر به تعهد، تخصص و شایستگی، جنابعالی به عنوان مدیر شعب استان اصفهان بانک قرض الحسنه مهر ایران منصوب می‌شوید.امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت خطیر بانک در اجرای بانکداری اسلامی را بر پایه قوانین، سیاست‌ها، و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی و مبانی علمی نقشی شایسته در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا ء نمایید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی