عصر بازار

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خبر داد:

۷هزار میلیارد تومان سود از سکه به عده ای خاص رسید

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصمیمات اقتصادی دولت گفت: تصمیمات یک کشور نباید۷ هزار میلیارد تومان سود برای عده ای خاص به دنبال داشته باشد.

۷هزار میلیارد تومان سود از سکه به عده ای خاص رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عبدالرضا مصری با ارزیابی سیاست حراج سکه اظهار داشت: هیچ کدام از سیاست هایی  که دولت برای مدیریت بازار ارز و سکه اجرا کرده  را سیاست نمی دانم بلکه دستپاچگی در تصمیم گیری است.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: تصمیمات اخیر دولت از جمله حراج سکه در واقع تسلیم شدن در مقابل شرایطی است که عده ای خاص برای کشور فراهم می کند.

     

     

    نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به صحبت های رئیس جمهور در زمینه تلاطم بازار ارز و سکه، بیان داشت: اگر رئیس جمهور اعتقاد دارد که این  روند روانی است باید با این فضای روانی برخورد شود نه اجرایی و عملیاتی.

    وی با بیان اینکه بازار سکه به سود عده ای خاص تمام شده است، گفت: اینکه عده محدودی در زمان محدود بیش از 7 هزار میلیارد تومان از سکه سود ببرند را نمی توان گفت سیاستگذاری شده است، چرا که هیچ وقت سیاست کشوری این نیست که 7 هزا میلیارد تومان به عده ای خاص سود برسد بلکه این تسلیم شدن در مقابل خواسته عده ای خاص  است.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکنون توزیع ارز، سکه و خودرو صورت گرفته و ممکن است  فردا پفک نمکی نیز توزیع شود بنابراین این تصمیمات را عجولانه و مقطعی می دانم که از پشتوانه ای برخوردار نیست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی