عصر بازار

تشکیل تیم های کارآفرینی و تبدیل ایده به محصول در کوثر

عصر اعتبار- دومین دوره کارگاه های توانمند سازی کارآفرینان سازمانی موسسه اعتباری کوثر آغاز شد.

تشکیل تیم های کارآفرینی و تبدیل ایده به محصول در کوثر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آئین افتتاحیه کارگاه های توانمند سازی کارآفرینان سازمانی کوثر با حضور حجت الاسلام عموشاهی مدیرفرهنگی ونظارت شرعی و مصطفی امجدیان مدیر مرکز مطالعات و نوآوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

    مصطفی امجدیان مدیر مرکز تحول و نوآوری موسسه اعتباری کوثر در این مراسم با اشاره به اهمیت کار گروهی گفت: در این دوره از کارگاه های توانمند سازی سازمانی 5 گروه تشکیل شده که این گروه ها با ارائه مطالب و هدایت کارشناسان استان، تیم های کارشناسی را تشکیل داده و با توجه به اهداف تعیین شده پیش خواهند رفت.

    امجدیان افزود: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال 97، در حوزه مرکزی 3 تیم، استان تهران 3 تیم و در هر استان یک تیم در زمینه توانمند سازی سازمانی فعالیت خواهند داشت که این گروه ها می توانند با انتخاب یک موضوع، مدل کسب و کاری را طراحی نموده و مرکز مطالعات و نوآوری هم مقدمات لازم را جهت هدایت به سمت تولید محصول انجام خواهد داد.

    وی سنجش بازدهی مالی ایده استارتاپی، تحلیل بازار، آشنایی با مسائل حقوقی استارتاپی، رهبری سازمانی، اصول و فنون مذاکره، بانکداری باز و بازاریابی دیجیتال را به عنوان سرفصل های قابل ارائه در این دوره اعلام کرد.

    حجت الاسلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی موسسه اعتباری کوثر با اشاره به اهمیت آینده نگری و توانمند سازی سازمان گفت: تشکیل کارگاه های توانمند سازی و اهمیت به علم آموزی در کوثر ستودنی است .

    مدیر فرهنگی و نظارت شرعی موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: نگاهی به آموزه ‌های اسلام نشان‌ دهنده توجه بسیار زیاد این دین به علم و دانش‌آموزی است.

    وی تاکید کرد: علم آموزی و کارآفرینی همواره در مباحث دینی مهم شمرده شده است و در صورتی این علم نافع خواهد بود که گره گشای مسایل و مشکلات مردم باشد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی