عصر بازار

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک توسعه تعاون و کمیته امداد

عصر اعتبار- بانک توسعه تعاون و کمیته امداد امام خمینی (ره)باهدف پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک توسعه تعاون و کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیرهو مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان اینکه کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان نقش قابل‌توجهی دارد گفت: بانک توسعه تعاون آمادگی دارد با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و ضمانت‌های آسان با کمیته امداد همکاری کند.

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین اعلام کرد: بانک توسعه تعاون نهایت توان و انرژی خود را صرف طرح‌های اشتغال‌زایی دولت نموده است و در این راستا همکاری بانک و کمیته امداد باعث می‌شود تسهیلات اشتغال‌زایی به جامعه هدف اختصاص یابد.

    در ادامه پرویز فتاح رئیس کمیته امداد با تأکید بر اهمیت تسهیلات اشتغال‌زایی در خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، پرداخت این‌گونه تسهیلات را از مصادیق گسترش کار خیر در جامعه دانست و گفت: با همکاری مطلوب دولت، مجلس و بانک‌های عامل شاهد حفظ و ارتقا عزت‌نفس خانوارهای تحت حمایت این نهاد هستیم.

    وی از همکاری بانک توسعه تعاون در سال جاری برای اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: بانک توسعه تعاون سال گذشته به 95درصد از تعهدات خود در این زمینه عمل کرد

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی