عصر بازار

حمایت تشکل‌های کارگری از تامین اجتماعی

عصر اعتبار- تشکل‌های کارگری و بازنشستگی در نامه‌ای ضمن اعلام حمایت از سازمان تامین اجتماعی، بر صیانت از اموال بازنشستگان و کارگران تاکید کردند.

حمایت تشکل‌های کارگری از تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، تشکلهای جامعه کارگری و بازنشستگی و پیشکسوتان بازنشسته در نامه ای اظهار داشتند: بی شک می توان کارگران را بازوان حرکت هر جامعه ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی دانست. زیرا در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران و بازنشستگان بهتر استفاده شود، توسعه و پیشرفت رونقی دوچندان خواهد یافت. کارگران از شریف ترین طبقه اجتماعی هستند و حیات یک ملت مرهون کارگران بوده و چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت است. نقش کار، کارگر و بازنشسته در آموزه های دین مقدس اسلام و اثرگذاری آنان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با مجاهدت پیگیر خود، قبل از انقلاب با اعتصابات دامنه دار خود انقلاب را به پیروزی رساندند و بعد از انقلاب نیز قشر کارگر با کوشش و جهاد خود در راه اسلام این انقلاب را به پیش برده و می برند.

    در شرایط کنونی کشور که وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین یک ضرورت بسیار مهم برای عبور از دسیسه های بی رحمانه دشمن محسوب می شود ما کارگران، بازنشستگان و پیشکسوتان جامعه کارگری حمایت صریح خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت محترم اعلام می نماییم و همچنین با عنایت به فرارسیدن هفته تامین اجتماعی، از تلاش های دلسوزانه کلیه کارکنان خدوم و زحمتکش این سازمان تشکر و قدردانی می نماییم.

    از این رو شورای هماهنگی تشکل های کارگری و بازنشستگی به عنوان نمایندگان بخش اعظمی از جامعه کارگری و بازنشستگی کشور دفاع حداکثری خود را از منابع و منافع سازمان تامین اجتماعی اعلام می کنیم و انتظار داریم از این اموال که کارگران و بازنشستگان با رنج و مشقت فراوان ذخیره کرده اند، به نحو احسن صیانت گردد و هرگونه تعرض به منابع سازمان تامین اجتماعی که حق الناس و متعلق به کارگران و بازنشستگان و کارفرمایان بوده از جمله بند"و" تبصره (7) بودجه سال 97 کل کشور را محکوم می نماییم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی