عصر بازار

واریز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت ما به التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: رقمی میانگین ۳۲۰ هزار تومان بابت مابه التفاوت حقوق فرودین و اردیبهشت به حساب بازنشستگان واریز شد.

واریز مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، جمشید تقی زاده با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان این صندوق اظهار کرد: ارائه برنامه‌های سیاحتی،ورزشی و گردشگری به همراه پرداخت وام ضروری از برنامه‌های این صندوق تا پایان سال جاری خواهد بود.

    وی همچنین به بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد و افزود: در این زمینه هم اکنون بیمه آتیه برای بازنشستگان اجرا می‌شود و  هم اکنون خدمات خوبی به این افراد ارائه می‌شود.

    تقی زاده در خصوص پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق قوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: رقمی میانگین 320 هزار تومان بابت مابه التفاوت حقوق فرودین و اردیبهشت به حساب بازنشستگان واریز شد.

    مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص توزیع رفاه  کارت‌های بازنشستگی نیز بیان کرد: این کارت‌ها یک میلیون تومان شارژ هستند و از شهریور توزیع خواهند شد که در آینده در این خصوص اطلاعات بیشتری ارائه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی