عصر بازار

۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به استان ایلام تخصیص یافت

عصر اعتبار- استاندار ایلام گفت: ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به استان ایلام تخصیص یافته است.

۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به استان ایلام تخصیص یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم،  قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در نشست کار گروه اشتغال استان ایلام اظهار داشت: 108 میلیارد تومان تسهیلات اشتغا‌لزایی به استان تخصیص یافته و تاکنون بیش از 66 میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه پرداخت شده است.

    استاندار ایلام گفت: تصویب طرح‌ها و عقد قراردادها توسط بانک ها نسبت به هفته‌های گذشته سرعت گرفته و مدیران باید تلاش کنند در هفته های باقیمانده کل اعتبارات را جذب کنند.

    سلیمانی دشتکی ضمن اینکه از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست طرح‌های قابل اجرا را بر اساس ظرفیت شهرستان شناسایی و به افراد جویای کار معرفی کننداظهار داشت: هر دستگاهی موظف است 10 شغل در راستای جذب تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی ارائه دهد تا پس از بررسی طرح‌هایی که توجیه فنی دارند، تصویب و به بانک های عامل معرفی شوند.

    سلیمانی دشتکی بر لزوم جذب تمامی اعتبارات اشتغالزایی در قالب اشتغال فراگیر و روستایی تاکید کرد و گفت: تمامی اعتبارات اشتغالزایی ایلام باید تا پایان مردادماه جذب شود و با دستگاه‌هایی که نسبت به این موضوع کوتاهی کنند برخورد می‌شود.

    وی اضافه کرد: در شرایطی که استان با معضل بیکاری روبروست و تعداد بیکاران فارغ التحصیل مراکز دانشگاهی نیز زیاد است باید از این فرصت برای کاهش این معضل استفاده کنیم.

    سلیمانی دشتکی در پایان از بانک‌های عامل نیز خواست سرعت رسیدگی به پرونده را به منظور پرداخت نهایی بالا ببرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی