عصر بازار

۲۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تنگستانی پرداخت شد

عصر اعتبار- سرپرست کمیته امدادامام خمینی(ره)تنگستان با تاکید بر توجه به خودکفایی مالی مددجویان گفت: سال قبل ۱۳۴ مورد تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال به خانواده‌های مددجوی تنگستانی پرداخت شد.

۲۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تنگستانی پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، ابراهیم یاحسینی ظهر امروز در نشست با مسئولان تنگستان با اشاره به اینکه هدف از تشکیل کمیته امداد خدمت به محرومان است اظهارداشت: این نهاد تاکنون خدمات شایانی به گروه هدف دربخش‌های آموزش، درمان، توانمندسازی، اشتغالزایی و خودکفایی مدد جویان داشته است.

    سرپرست کمیته امدادامام خمینی(ره)تنگستان با بیان اینکه به بخش مسکن، درمان، فرهنگی و آموزش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توجه خوبی شده تصریح کرد: سال قبل 134 مورد تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ 28 میلیارد ریال به خانواده‌های مددجوی تحت پوشش پرداخت شد.

    وی با اشاره با اینکه آموزش‌ها به‌صورت رایگان به مددجویان عرضه می‌شود بیان کرد: در سال گذشته طی  تفاهم نامه‌ای که با فنی و حرفه‌ای ، اداره کار، تعاون  و رفاه اجتماعی، جهاد کشاوزی، دامپزشکی منعقد شد  به‌صورت رایگان تعداد 320 مددجوی تحت پوشش آموزش‌های لازم دریافت کردند.

    یاحسینی از ساخت و تحویل 62 مسکن روستایی به مددجویان تنگستانی خبرداد و افزود: 62 مسکن درروستاها با زیر بنای 55 مترمربع و با اعتباری افزون بر 2.7 میلیارد ریال برای مدد جویان تحت پوشش ساخته و تحویل شد.

    سرپرست کمیته امدادامام خمینی(ره)تنگستان افزود: امسال با همکاری سپاه، ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) و کمیته امداد  امام (ره) خانواده‌های مددجویی‌که در روستایی  ساکن هستند 61 خانوار آن  صاحب مسکن می‌شوند.

    وی با اشاره  به اینکه  بیش از یک‌هزار و 754 خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) در بخش مرکزی تنگستان به‌صورت مستمر در حال دریافت خدمات هستند خاطرنشان کرد :در بخش مرکزی  تنگستان 56 دانشجو و طلب تحت پوشش هستند که هزینه‌های این دانشجویان پرداخت می‌شود.

    یاحسینی با اشاره  به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و جشن نیکوکاری قرار داریم تاکید کرد: در بخش مرکزی تنگستان 259 دانش آموز تحت پوشش این نهاد است و وسائل تحریریه آنها از جمله نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش با حمایت‌های مردمی و خیران و با همکاری کمیته امداد امام (ره) تامین می‌شود.

    سرپرست کمیته امام خمینی (ره) تنگستان با اشاره  به اینکه 116 بیمار صعب العلاج در بخش مرکزی  تنگستان تحت پوشش درمان است گفت: با توجه  به اینکه هزینه این بیماران صعب العلاج بسیاربالاست  لازم است خیران و همه مردم با  کمیته امداد همکاری و همراهی بیش از پیش داشته باشند.

    وی با اشاره  به اینکه سال قبل به 83 نوعروس و 39 فرزند ذکور خانواده‌های تحت حمایت جهیزیه و هدیه داماد  معادل 205 میلیون تومان پرداخت شده  افزود: در چهار ماهه  نخست امسال به  12 نوعروس جهیزیه   به اعتبار 30 میلیون تومان پرداخت شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی