عصر بازار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد:

اختصاص تسهیلاتی ویژه به سفر حج بازنشستگان در صورت همکاری سازمان حج

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: می‌توان شرایطی فراهم کرد که بازنشستگان در فریضه معنوی حج سهم ویژه‌ای داشته باشند تا با هزینه‌های پایین‌تر این فرضیه الهی را انجام دهند.

اختصاص تسهیلاتی ویژه به سفر حج بازنشستگان در صورت همکاری سازمان حج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، جمشید تقی‌زاده در آستانه 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان، در دیدار با عزت الله قلانی پدر شهید و بازنشسته سازمان حج و زیارت با تجلیل از فداکاری و ایثار شهیدان جنگ تحمیلی و خانواده این عزیزان اظهار کرد: حج یکی از ظرفیتهای مبارک و معنوی برای جامعه ما به خصوص بازنشستگان عزیز است و می توان با همکاری و مساعدت سازمان حج و زیارت سهم ویژه‌ای را به بازنشستگان اختصاص داد.

    وی گفت: این امکان وجود دارد که با همکاری این دو نهاد یعنی صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان حج و زیارت، هزینه‌های سفر حج را برای بازنشستگان تحت پوشش این صندوق کاهش داد و تسهیلات ویژه‌ای به این امر اختصاص داد.

    تقی زاده همچنین با تاکید بر اینکه راه و اعتقاد شهدای جنگ تحمیلی باید همواره مورد توجه مسوولین قرار گیرد، گفت: قطعا اعتقاد به راه شهدای عزیز می تواند گره بسیاری از مشکلات کشور را باز کند. ما مسوولان مدیون خون شهیدان هستیم و باید برای حفظ و حراست از این راه تلاش کنیم.

    به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری،  وی افزود: یکی از وظایف صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران آن، تکریم بازنشستگان است و خوشحالم که امروز این افتخار نصیب من شد تا با شما هم به عنوان بازنشسته فرهیخته صندوق و هم به عنوان پدر دو شهید سرافراز دفاع مقدس دیدار کنم.

    تقی زاده تصریح کرد: شهیدان و خانواده شهدا از جان و مال و ارزشمندترین داشته های خود گذشتند تا به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنند.

    در پایان این دیدار مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تقدیم لوح تقدیر و نشان ایثار و فداکاری از عزت الله قرایی بازنشسته فرهیخته این صندوق و خانواده وی، قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی