عصر بازار

رشد قابل توجه ۷۵ واحدی آیفکس

عصر اعتبار- امروز شاخص فرابورس با رشد ۷۵ واحدی به ارتفاع ۱,۷۷۱ واحد رسید و نمادهای مارون، ذوب و زاگرس بیشترین نقش آفرینی را در سبزپوشی شاخص برعهده داشتند.

رشد قابل توجه ۷۵ واحدی آیفکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، امروز شاخص فرابورس با رشد 75 واحدی به ارتفاع 1,771 واحد رسید و نمادهای مارون، ذوب و زاگرس بیشترین نقش آفرینی را در سبزپوشی شاخص برعهده داشتند.
    طی معاملات روز جاری نمادهای ساینا، ذوب، غگلستا، آس پ، مفاخر، ولشرق و سمگا با ثبت بیشترین رشد قیمتی صدرنشین بازار معاملات فرابورس بودند و در مقابل نمادهای زشگزا، دبالک، سدبیر، کیمیا، غفارس و تلیسه با بیشترین افت قیمت پایانی در انتهای جدول معاملات نشستند.
    در این روز ارزش معاملات آیفکس به رقم 877 میلیارد تومان رسید که ناشی از جابه جایی 1 میلیارد و 112 میلیون برگه سهم در 108 هزار و 712 نوبت معاملاتی بود.
    از میان نمادهای پربازدید ذوب رشد قابل توجه 10 درصدی را به ثبت رسانید، این نماد از خردادماه وارد فاز صعودی شد و در این مدت محدود از 76 تومان به 253 تومان رسیده است.
    سمگا نیز با رشد 8 درصدی در رتبه بعدی صعود قرار داشت ، شغدیر و چکاپا نیز رشد مثبت کامل و صف خرید را تجربه کردند. شاوان، زاگرس و ریشمک از دیگر نمادهای پربازدید بودند که همگی مثبت بودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی