عصر بازار

نیکوکاران همدانی در اولین مرحله جشن عاطفه‌ها ۱.۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: نیکوکاران همدانی در اولین مرحله جشن عاطفه‌ها در سال ۹۷ یک میلیارد و ۵۰۳ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

نیکوکاران همدانی در اولین مرحله جشن عاطفه‌ها ۱.۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، پیمان ترکمانه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته نیکوکاران در جشن عاطفه‌ها پذیرای دل‌های خسته بودند، اظهار داشت: نیکوکاران با کمک‌های خود در جشن عاطفه‌ها لبخند را بر لب‌های خشکیده نیازمندان جاری می‌کنند.

    وی افزود: در مرحله اول جشن عاطفه‌ها که در  15 و 16 شهریورماه امسال برگزار شد یک میلیارد و 503 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است.

    ترکمانه با بیان اینکه 326 میلیون تومان از کمک‌ها به‌صورت نقدی و یک میلیارد و 177 میلیون تومان نیز به‌صورت غیر نقد پرداخت‌شده است، عنوان کرد: این کمک‌ها به دست 20 هزار دانش‌آموز و سه هزار دانشجو نیازمند در استان همدان قبل از شروع سال تحصیلی می‌رسد.

    ترکمانه با تأکید بر اینکه امسال کمک‌ها با 9 درصد افزایش همراه بوده است، تصریح کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در سال گذشته یک میلیارد و 385 میلیون تومان جمع‌آوری‌شد.

    مدیرکل کمیته امداد استان همدان اعلام کرد: خیران می‌توانند از طریق شماره‌حساب 0109500950005 و شماره کارت 6672-9969-9918-6037 بانک ملی و همچنین پرداخت اینترنتی از طریق سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org برای کمک به نیازمندان اقدام کنند.

    ترکمانه در مورد پرداخت کمک‌های نقدی از طریق تلفن همراه اظهار داشت: نیازمندان با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد #081*8877* با تلفن همراه و استفاده از اپلیکیشن موبایل سنا و سکه نیز می‌توانند به نیازمندان کمک کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی