عصر بازار

بورس با پایانی خوش تابستان را وداع گفت

عصر اعتبار- شاخص کل بورس تهران امروز با رشد ۳۲۰۹ واحدی و در رقم ۱۶۰۵۳۸ واحد به کار خود پایان داد.

بورس با پایانی خوش تابستان را وداع گفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، شاخص کل بورس تهران امروز با رشد 3209 واحدی و در رقم 160538 واحد به کار خود پایان داد. نمادهای فملی، همراه و شبندر بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص داشتند. ارزش معاملات خرد در بورس تهران امروز معادل 1016 میلیارد تومان به ثبت رسید. نمادهای رمپنا، فملی و فولاد بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.
    بازار به حادثه ترویستی امروز در اهواز واکنش خاصی نشان نداد و شاخص رشد 2 درصدی خود را حفظ کرد. شیمیایی، فلزات و خودرویی از برترین گروه های امروز بودند و ارزش معاملات بورس به تنهایی از هزارمیلیاردتومان فراتر رفت.
    به این ترتیب پرونده بازار در آخرین روز تابستان با رشد خوب بیش از 3 هزار واحدی بسته شد و شاخص هم وزن نیز 829 پله بالاتر رفت. رشد قیمت ها در بازارهای جهانی و اتمام موعد تسویه اعتبار کارگزاری ها از عمده دلایل تقویت مجدد تقاضا و کاهش عرضه در کلیت بازار بود.
    در پایان معاملات امروز وتوس با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد.  نمادهای شسپا، دارو و دزهراوی نیز به علت نوسان قیمت بیش از 20 درصد متوقف شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی