عصر بازار

عضو فراکسیون امید مجلس :

دولت برای ترمیم حقوق کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران بسته حمایتی ارائه کند

عصر اعتبار- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق‌های ثابت کارکنان و مستمری بگیران به هیچ عنوان برای مخارج تأمین زندگی‌ آن‌ها کفایت نمی‌کند.

دولت برای ترمیم حقوق کارمندان، بازنشستگان و مستمری بگیران بسته حمایتی ارائه کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، احمد صفری با بیان این مطلب که افزایش حقوق کارکنان در سال 97 بر اساس شرایط عادی و منطبق با تورم سالیانه تعریف شده بود، اظهار داشت: در مقطع کنونی که قیمت‌ها لجام گسیخته شده‌اند، نوسان بازار بیشترین فشارها را بر خانواده کارکنان دولت و بازنشستگان وارد نموده که تنها منبع درآمدی آن‌ها یک حقوق ثابت ماهیانه است.

    نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واقعیت این است که حقوق‌های ثابت به هیچ عنوان کفاف تأمین زندگی را نمی‌دهد، بیان کرد: در این مقطع کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند و اگر در طول ماه، خدایی ناکرده بیماری یا اتفاق خاصی رخ دهد، از جبران آن درمانده می‌شوند.

    عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: از سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم تا با همفکری و هم اندیشی با کمیسیون‌های تخصصی مجلس، بسته‌ای حمایتی را برای این قشر آسیب پذیر پیش بینی و ارائه کند تا بلکه بخشی از مشکلات مردم جبران شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی