عصر بازار

تصادف، توزیع کنندگان اسکناس تقلبی را به دام انداخت

عصر اعتبار- رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت آباد از دستگیری دو توزیع کننده اسکناس های جعلی خبر داد.

تصادف، توزیع کنندگان اسکناس تقلبی را به دام انداخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدرضا موسوی دراین باره گفت: مدتی قبل اخباری مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودروی ام وی ام مشکی رنگ اقدام به توزیع اسکناس های تقلبی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 151 یافت آباد کرده اند به این کلانتری مخابره شد که درپی آن اقدامات ماموران برای دستگیری توزیع کنندگان اسکناس‌های جعلی در دستورکار قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه تیمی از ماموران کلانتری 151 یافت آباد مسئولیت رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفتند، تصریح کرد: مشخصات خودروی متهمان در اختیار ماموران گشت انتظامی قرار داده شد و از آنان خواسته شد تا به محض رویت خودرو، آن را متوقف و سرنشینانش را دستگیر کنند.

    رئیس کلانتری 151 یافت آباد با بیان اینکه شب گذشته هنگام ایست و بازرسی، خودروی ام وی ام مشکی رنگی که تصادف کرده بود توجه ماموران را به خود جلب کرد، گفت: ماموران کلانتری برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کرده و در بازرسی از آن 57 تراول و تعدادی اسکناس 10 هزار تومانی جعلی را کشف و ضبط کردند.

    موسوی با بیان اینکه دو سرنشین خودرو دستگیر و به کلانتری منتقل شدند، افزود: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و به بزه انتسابی اقرار کردند.

    رئیس کلانتری 151 یافت آباد با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی