عصر بازار

جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای کشف راز قتل میلیاردر کانادایی

عصر اعتبار- یک وکیل کانادایی اعلام کرد به ارائه‌دهندگان هر گونه اطلاعات منجر به کشف راز قتل بری شرمن و همسرش هانی ۱۰ میلیون دلار کانادا جایزه می‌دهد.

جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای کشف راز قتل میلیاردر کانادایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از همشهری آنلاین، برایان گرین‌سپن معتقد است پلیس تورنتو پرونده قتل مرموز میلیاردر کانادایی مالک یک شرکت تولید دارو و همسرش را درست پیگیری نکرده است. به همین دلیل، خانواده شرمن تصمیم گرفته‌اند 10 میلیون دلار کانادا (حدود 7.6 میلیون دلار آمریکا) به فرد یا افرادی بدهند که اطلاعات کاربردی درباره متهم یا متهمان این جنایت در اختیارشان بگذارند.

    کمتر از یک سال از پیدا شدن جنازه بی‌جان شرمن و همسرش هانی در عمارت باشکوه و 1100 مترمربعی آنها در تورنتو می‌گذرد اما پلیس در این مدت هیچ سرنخی از جنایتکاران احتمالی پیدا نکرده و به نظر می‌رسد پرونده در مسیر بایگانی شدن است. یک روز پس از کشف جنازه‌ها، برخی رسانه‌ها به نقل از مقام‌های رسمی پلیس کانادا اعلام کردند که موضوع مرگ خانواده شرمن ممکن است در زمره پرونده‌های قتل-خودکشی باشد.

    این اظهار نظر جنجالی از مقام‌های رسمی چندان به مذاق چهار فرزند بزرگسال بری 75 ساله و هانی 70 ساله خوش نیامد و آنها برای کشف حقیقت کارآگاهان خصوصی را وارد ماجرا کردند. آقای شرمن سال 1974 شرکت دارویی آپوتکس را بنیان نهاد و 11 هزار کارمند و کارگر داشت. ثروت او هنگام مرگ حدود پنج میلیارد دلار کانادا و خودش پانزدهمین میلیاردر و فرد ثروتمند این کشور بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی