عصر بازار

هند ممنوعیت استفاده از ارزهای رمزنگار را کلید زد

عصر اعتبار- مقامات هند در حال بررسی ایجاد یک ساز و کار قانونی برای ممنوعیت استفاده از ارزهای رمزنگار خصوصی در این کشور هستند.

هند ممنوعیت استفاده از ارزهای رمزنگار را کلید زد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، مقامات هندی در مورد ایجاد یک چارچوب بمنظور اعمال ممنوعیت قانونی استفاده از ارزهای رمزنگار خصوصی مانند بیت کوین در حال رایزنی هستند. در همین حال در نوزدهمین جلسه شورای توسعه و ثبات مالی هند که به ریاست وزیر دارایی این کشور برگزار شد، موضوع ممنوعیت استفاده از ارزهای رمزنگار خصوصی مطرح شد.

    این کارگروه در موضوعات و چالش های مرتبط با ارزهای رمزنگار در هند تصمیم گیری می کند. همچنین یک کمیته میان دولتی هم وارد این عرصه شده و پیشنهاد اعمال ممنوعیت استفاده از ارزهای رمزنگار را در هند داده است.

    اعمال چارچوب قانونی برای ممنوعیت استفاده از ارزهای رمزنگار می تواند به تجارت و بکارگیری آنها به عنوان وسیله پرداخت تعمیم داده شود. بر پایه این گزارش، تجارت داخلی ارزهای رمزنگار در هند پیش از این به طور قانونی در نتیجه ممنوعیت بانکی اعمال شده از سوی بانک مرکزی هند در ماه آوریل که منجر به حداقل بسته شدن یک صرافی بزرگ ارز رمزنگار در این کشور شد، ملغی شده بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی