عصر بازار

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران اعلام کرد :

خدمات ویژه تامین اجتماعی به کارفرمایان خوش حساب

عصر اعتبار- مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران گفت که این سازمان به کارفرمایان خوش حساب کارگاه های تولیدی و صنعتی، در راستای برقراری میز خدمت، خدمات ویژه ای را در قالب طرح VIP (ویژه گرایی) ارائه می دهد.

خدمات ویژه تامین اجتماعی به کارفرمایان خوش حساب
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، ناهید حیدری افزود: مکان هایی به صورت VIP برای کارفرمایان خوش حساب منظور شده است که در این مکان ها خدمات لازم را بدون تلف شدن وقت دریافت می کنند، این موضوع مورد استقبال بسیاری از کارفرمایان قرار گرفته است.
    وی تصریح کرد: اکنون در پنج شعبه غرب تهران این فضا برای کارفرمایان خوش حساب درنظرگرفته شده است و به طور مستمر در حال افزایش تعداد شعب دارای VIP هستیم.
    حیدری با اشاره به تمایل زیاد کارفرمایان به بهره مندی از این گونه خدمات، اظهار داشت: سال گذشته ابتدا در 2 شعبه و با 100 کارگاه طرح VIP برای کارفرمایان خوش حساب آغاز شد که اکنون در پنج شعبه و 500 کارگاه این طرح در حال اجرا است.
    وی اضافه کرد: نوع خدماتی که بدون صرف زمان به این کارفرمایان ارائه می شود، باعث شده است که بسیاری از دیگر کارفرمایان هم به این طرح بپیوندند، به همین منظور پیش بینی می شود تعداد شعب دارای فضای VIP به سرعت افزایش یابد.
    مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران ادامه داد: البته ناگفته نماند که به غیر از کارفرمایان خوش حساب برای دولتی ها، اهل قلم، اصحاب رسانه و دانشگاهیان نیز به صورت ویژه خدمات ارائه می شود که امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک تعداد شعب دارای VIP را گسترش دهیم.
    وی ابراز امیدواری کرد که تمام شعب سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور برای ارتقای خدمات به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان به فضای VIP مجهز شوند.
    به گفته حیدری، اکنون 120 هزار کارگاه با تامین اجتماعی غرب تهران همکاری جدی دارند و یکی از برنامه های اصلی سازمان تامین اجتماعی ارتقای خدمات و گسترش خدمات غیرحضوری و الکترونیکی است تا بیمه شدگان و مستمری بگیران بتوانند راحت تر خدمات را دریافت کنند.
    وی ادامه داد: حدود 9 میلیون نفر از مجموع 42 میلیون بیمه شده کشور، در استان تهران خدمت درمانی و بیمه ای دریافت می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو