عصر بازار

سرقت اطلاعات ۷۵ هزار آمریکایی از سایت دولتی

عصر اعتبار- هکرها با حمله به سایت مراقبت های درمانی دولت آمریکا موفق به سرقت اطلاعات درآمدی، مالیاتی و مهاجرتی ۷۵ هزار نفر از ساکنان امریکا شده اند.

سرقت اطلاعات ۷۵ هزار آمریکایی از سایت دولتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، هکرها با حمله به سایت مراقبت های درمانی دولت امریکا موفق به سرقت اطلاعات درآمدی، مالیاتی و مهاجرتی 75 هزار نفر از ساکنان آمریکا شده اند.

    حمله هکری به سایت Healthcare.gov ماه گذشته رخ داده، اما جزئیات آن توسط مراکز پزشکی و خدمات درمانی و امنیتی به تازگی افشا شده است.

    از جمله دیگر اطلاعاتی که بر اثر این حمله هکری سرقت شده می توان به شماره های تامین اجتماعی، برخی اطلاعات شخصی مانند نام و تاریخ توید و جنسیت و غیره اشاره کرد. البته از این طریق هیچ اطلاعات مالی به سرقت نرفته است.

    قرار است با تمامی 75 هزار نفری که مورد این حمله هکری قرار گرفته اند تماس تلفنی برقرار شود و آنها راهنمایی های لازم برای رسیدگی به این مشکل را دریافت کنند.

    هکرها موفق نشده اند به اطلاعات بانکی و همین طور شماره های تامین اجتماعی کاربران این سایت دسترسی پیدا کنند. هنوز عامل یا عوامل این حملات شناسایی نشده اند و تحقیقات برای یافتن آنها در جریان است. حمله یادشده اولین بار در تاریخ 16 اکتبر کشف و شناسایی شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی