عصر بازار

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

کاهش میزان مالیات به تداوم فعالیت بنگاه های اقتصادی کمک می کند

عصر اعتبار- عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت:کاهش میزان مالیات بر عملکرد شرکت ها در تداوم فعالیت تولید نقش موثری دارد.

کاهش میزان مالیات به تداوم فعالیت بنگاه های اقتصادی کمک می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، معصومه آقاپور علیشاهی درباره کاهش میزان مالیات بر عملکرد گفت:باید در شرایط فعلی اقتصاد کشور، از تعطیل شدن واحدهای تولیدی جلوگیری شود چرا که در حال حاضر واحدهای تولیدی متوسط و کوچک با مشکل روبرو هستند.

    عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود:باید در حال حاضر از فرصت ها و ظرفیت های موجود استفاده بهینه شود و از ورشکستگی شرکت ها و بیکاری جلوگیری شود.

    نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:تداوم فعالیت شرکت ها از رشد درآمدهای مالیاتی کشور بیشتر در اولویت است و در این راستا یکی از راهکارها کاهش میزان مالیات بر عملکرد شرکت ها باشد.

    انگیزه سرمایه گذاری باید افزایش یابد

    آقاپور علیشاهی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ادامه داد:در هر صورت باید انگیزه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش تولید افزایش یابد، در این راستا باید حمایت های عملی برای تداوم فعالیت بنگاه ها اقتصادی انجام شود.

    وی ادامه داد:برخی از بنگاه های اقتصادی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده معوقاتی دارند برای حمایت از تولید باید زمان کافی ارائه شود  تا معوقات تسویه شود. 

    عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:هزینه بیکاری و آسیب های اجتماعی برای دولت در مقابل کاهش درآمد ناشی از کاهش نرخ مالیات بر عملکرد بیشتر است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی